Uvjeti dostave


Uslugu dostave proizvoda naručenih putem webshop-a obavlja kurirska služba s kojom Tapiker d.o.o. ima sklopljen ugovor, a to je GLS - kurirska služba.

Usluga dostave po niže navednim cijenama vrijedi za bilo koju adresu dostave u Hrvatskoj.

Cijena dostave je 5,50 EUR-a  za narudžbe do 50 EUR-a, a besplatna je za narudžbe iznad 50,00  EUR-a do 5 kg težine (vrijedi samo za isporuke u Hrvatskoj za pakete do 5kg).

Ako je paket težine od 5kg do 20kg, plaća se doplata na težinu u iznosu od 3,99 EUR-a, bez obzira na iznos, što znači osnovna cijena 5,50 EUR-a plus 3,99 EUR-a što iznosi 9,49 EUR-a.

Ako je paket težine iznad 20kg - 25 kg, onda doplata na težinu iznosi 5,70 EUR-a, što znači 5,50 EUR-a plus doplata 5,70 EUR-a što iznosi 11,20 EUR-a.

Za svaki pojedinačni paket gline, gipsa ili glazure do 20kg, bez obzira na iznos, trošak dostave iznosi 5,50 EUR-a  plus 3,99 EUR-a  dodatak za težinu po paketu što iznosi 9,49 EUR-a, a za dostavu od 20 - 25kg (gipsa, gline, glazure) doplata je 5,70 EUR-a što znači 5,50 plus 5,70 EUR-a što iznosi 11,20 EUR-a.

Za sve pakete koji se plaćaju pouzećem, naplaćuje se dodatnih 0,90 EUR-a, po paketu(što nama naplaćuije GLS). 

Za pakete veće težine kontaktirat ćemo Vas točnim iznosom pošatarine.

Molimo cjenjene kupce da za dostavu gline, gipsa ili glazure težine iznad 5,00 kg zatraže ponudu putem web-a ili na mail. Isto tako za sve preše, kola i peći, ovisi o težini, šaljemo ponudu dostave.

Šamotne ploče ne šaljemo putem dostavne službe zbog mogućnosti oštećenja.

U cijenu je uključen PDV.

Narudžbe  za paletnu dostavu isključivo vršimo preko narudžbenice na mail info@tapiker.hr

Dostava u cijeloj Hrvatskoj: u kontinentalnoj Hrvatskoj unutar 1-3 radnih dana, a na otocima prema rasporedu dostave do 5 radnih dana.

Dostavu vršimo i na području Slovenije ali u tom slučaju Vas molimo da kod ispunjavanja narudžbe zatražite (zaokružite) plaćanje putem Ponude kako bi Vam mogli obračunati trošak dostave za Sloveniju.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Ako kupac u međuvremenu promijeni adresu dostave i naknadno nas o tome obavijesti, troškove ponovne dostave će snositi sam kupac.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.